Τι θα βάλεις στο ταπεράκι παραλίας

Τι θα βάλεις στο ταπεράκι παραλίας

Το παν είναι να πας σωστά προετοιμασμένη, για να μην καταβροχθίσεις ό,τι βρεις μπροστά σου

beachfood
Γιατί είναι σημαντικό να παίρνεις μαζί σου σνακ στην παραλία; Εκτός του ό,τι κάνεις οικονομία -αφού έναν καφέ κι ένα σάντουιτς να πάρεις απ' έξω, πάει ο μηνιαίος προϋπολογισμός- ελέγχεις καλύτερα και το τι τρως. Οπότε, το μυστικό για να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου είναι να πηγαίνεις προετοιμασμένη ακόμη και στην παραλία.
  • Επίλεξε φρούτα εποχής. Είναι δροσιστικά και συνάμε εύγεστα. 
  • Στικς λαχανικών, τα οποία προσφέρουν βιταμίνες, μέταλλα και νερό όπως και τα φρούτα, με λίγες θερμίδες.
  • Αποξηραμένα φρούτα, χωρίς ζάχαρη όπως δαμάσκηνα, χουρμάδες, βερίκοκα, καθώς ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Μπάρες δημητριακών/παστέλι με δημητριακά ολικής άλεσης, μειωμένα σάκχαρα, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. 
  • Μια μπαγκέτα/τορτίγια/τοστ με υλικά της αρεσκείας σου, χαμηλά σε λιπαρά. 
  • Ένα κουλούρι ή μερικά κριτσίνια. 
  • Σαλάτα με λαχανικά της αρεσκείας σου και ελάχιστο ελαιόλαδο, την οποία θα τοποθετήσεις σε ειδικό τάπερ για να διατηρηθεί. 
  • Μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου νερό για να ενυδατώνεις συνεχώς τον οργανισμό σου. 

Διάβασε ακόμη 

Τι πρέπει να περιέχει η τσάντα μιας μαμάς για την παραλία

Beach Ready? Skincare tips για πριν και μετά την παραλία

Ποιές τροφές να αποφύγεις πριν την παραλία

 

Πηγή 

Tips

COMPETITIONS