Ποια υλικά να προσθέσεις στη σαλάτα σου για να γίνει πιο θρεπτική

Ποια υλικά να προσθέσεις στη σαλάτα σου για να γίνει πιο θρεπτική

Οι σαλάτες δεν πρέπει να λείπουν από το διατροφολόγιο σου

SALAD
Πάει η εποχή που άκουγες σαλάτα και κατέβαζες τα μούτρα σου. Πλέον, είναι μια αγαπημένη επιλογή, ακόμη και κατά τη βραδινή σου έξοδο. Δες πώς θα τις κάνεις ακόμη πιο θρεπτικές.

Τυρί κότατζ

Εχει πλούσια διατροφική αξία, πρωτεΐνες, ενώ είναι χαμηλό σε λιπαρά και θερμίδες. Είναι ιδανικό για δίαιτες και αποτελεί το αγαπημένο σνακ των αθλητών και των bodybuilders. 

Κινόα

Αποτελεί μια καλή πηγή φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να διευκολύνει τη λειτουργία του εντέρου, αλλά και να εντείνει το κορεσμό. Χαρακτηρίζεται ως πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, ενώ αποτελεί και καλή πηγή ασβεστίου. Γενικά η κατανάλωση κινόας σε εβδομαδιαία βάση μόνο ωφέλιμη αποδεικνύεται για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Μύρτιλα

Είναι μικρές μπλε φρουτώδεις μπαλίτσες και αποτελούν ένα από τα αγαπημένα φρούτα των Αμερικανών. Τα μύρτιλα είναι μια εξαιρετική πηγή σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C, Α και Ε, βήτα καροτίνη, κάλιο, μαγνήσιο και φωσφόρο.

Αποξηραμένα σύκα

Είναι πολύ θρεπτικά, κάνουν καλό στη σιλουέτα, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ είναι το ιδανικό σνακ για όλη τη μέρα.

salad

Ηλιόσποροι

Αποτελούν ένα θρεπτικό σνακ γιατί είναι πλούσια σε ιχνοστοιχεία όπως σίδηρο, χαλκό, μαγνήσιο, σελήνιο, φώσφορο, ψευδάργυρο. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνες όπως βιταμίνη Ε, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β1 και βιταμίνη Β6, σε καλά λιπαρά όπως είναι τα ακόρεστα λιπαρά οξέα, ενώ περιέχουν και πρωτεΐνη. Είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε σαλάτες.

Κεφίρ

Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία super foods. Εχει υψηλή συγκέντρωση σε προβιοτικά, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, έχει αντιοξειδωτική δράση, βελτιώνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, είναι καλή πηγή βιταμίνης Α, D και συμπλέγματος Β, πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, ασβεστίου, φωσφόρου, μαγνήσιου.

Αυγά

Το αυγό αποτελεί τροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου.

Γκρανόλα

Είναι το μείγμα ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων που μπορείς να προσθέσεις στη σαλάτα σου για να δώσεις μια τραγανή, νόστιμη πινελιά. Η γκρανόλα είναι μια τροφή που πολλοί πρέπει να εντάξουν στη διατροφή τους! Κάνει καλό στο δέρμα, βοηθά στην απώλεια βάρους και δίνει ενέργεια.

Διάβασε επίσης 

Σαλάτα με καπνιστό σολομό

Σαλάτα με ανανά, κοτόπουλο και αβοκάντο

 

 

Πηγή 

Cooking

COMPETITIONS