Τι κάνει ένας διατροφολόγος τον χειμώνα;

Τι κάνει ένας διατροφολόγος τον χειμώνα;

Σίγουρα, κάτι παραπάνω ξέρει από εμάς

WINTER
Οι διατροφολόγοι σύμφωνα με το αγαπημένο Cosmopolitan ξέρουν πώς να διώξουν μακριά τη γρίπη και να επιβιώσουν από το κρύο. Ας δούμε, λοιπόν, τι μας συμβουλεύουν.

1. Πρόσθεσε σκόρδο στα πάντα
Δε χρειάζεται να είναι κάτι εντυπωσιακό και με δύσκολο όνομα για να το ονομάσουμε superfood. Το σκόρδο είναι φυτικό αντιβιοτικό με αντιική, αντιβακτηριακή και αντιμυκητιακή δράση. Βοηθάει το ανοσοποιητικό σύστημα στις γρίπες του χειμώνα. Το ενεργό συστατικό του σκόρδου, η αλλισίνη, “απελευθερώνεται” όταν πολτοποιείται. Έτσι όταν θέλεις να μαγειρέψεις κάτι με σκόρδο και το πολτοποιείς ή το κόβεις σε μικρά κομματάκια, άφησέ το στην άκρη για 10 λεπτά και μετά είναι έτοιμο.

2. Να έχεις πάντα γεμάτο στομάχι
Αναρωτιέσαι αν το πεπτικό σου σύστημα επηρεάζει και το ανοσοποιητικό σου σύστημα; Η αλήθεια είναι πως αλληλοεπηρεάζονται αρκετά. Το 70-80% του ανοσοποιητικού μας συστήματος έχει να κάνει με το πόσο γεμάτο είναι το στομάχι μας. Μπορείς να ενδυναμώσεις τις άμυνες του οργανισμού σου καταναλώνοντας “φιλικά βακτήρια”, που βρίσκεις κυρίως στο γιαούρτι.

3. Να πίνεις τσάι με τζίντζερ
Έχει αποδειχθεί ότι οι φρέσκες ρίζες τζίντζερ είναι αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις και έχουν αντιμικροβιακή δράση. Το τσάι από τζίντζερ είναι ό,τι πρέπει όταν νιώθεις το κρύωμα να πλησιάζει, μιας που μπορεί να ζεστάνει το “μέσα” σου. Προκαλεί επίσης εφίδρωση, η οποία βοηθάει στην μείωση του πυρετού, στο να ηρεμήσει το σώμα και να αποβάλει τις τοξίνες από το σύστημά σου. Για να κάνεις ένα φρέσκο τσάι από τζίντζερ πρέπει να καθαρίσεις μια μικρή ποσότητα από τη ρίζα του τζίντζερ. Να την αφήσεις σε ζεστό νερό μαζί με μια βιταμίνη C και λίγες σταγόνες από χυμό λεμονιού για 5 λεπτά και είναι έτοιμο.

WINTER

4. Συνέχισε να “γεμίζεις” με βιταμίνη D
Συνήθως ο οργανισμός μας παράγει τη βιταμίνη D αυτόματα όταν βρισκόμαστε έξω στον ήλιο. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι σημαντική για τον οργανισμό μας. Μιας και η χαμηλή περιεκτικότητά της προκαλεί κατάθλιψη ή και απότομες αλλαγές των συναισθημάτων μας. Υπάρχουν ωστόσο τροφές που περιέχουν βιταμίνη D, όπως ο σολομός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες, τα αυγά καθώς και μερικά δημητριακά. Ωστόσο, δεν γίνεται να παίρνεις βιταμίνη D μόνο από το φαγητό, γι’ αυτό μπορείς να σκεφτείς να πάρεις και κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.

5. Προσπάθησε να γυμνάζεσαι όσο πιο συχνά γίνεται
Μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμαστε ένα κρύο, σκοτεινό και χειμωνιάτικο βράδυ (πόσω μάλλον όταν κρατάμε ένα ποτήρι κρασί στο χέρι). Αλλά η άσκηση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Φυσικά και δεν εννοούμε να ξεκινήσεις να τρέχεις χιλιόμετρα και να κάνει push-ups μόλις εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα του κρυολογήματος. Γιατί σε αυτή τη περίπτωση το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι η ξεκούραση. Ωστόσο, για προληπτικούς λόγους, η συχνή άσκηση θα βοηθήσει αρκετά το ανοσοποιητικό σου.

Διάβασε επίσης 

Οι τροφές που βελτιώνουν την όραση

Ένα λαχανικό με αντιγηραντικές ιδιότητες και σύμμαχος της καλής ζωής

Πώς να εντάξεις το τζίντζερ στο πρωϊνό σου

 

 

 

 


Πηγή  

Trends

COMPETITIONS