5 τρόποι να κάψεις θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να πας γυμναστήριο

5 τρόποι να κάψεις θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να πας γυμναστήριο

Η καθημερινότητα προσφέρει πολλούς και εναλλακτικούς τρόπους να το πετύχεις

5 τρόποι να κάψεις θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να πας γυμναστήριο
Η καύση θερμίδων και συνεπώς η απώλεια βάρους, έχει συνδεθεί με τη γυμναστική στις πιο κλασικές, συμβατικές εκδοχές της. 

Αν θέλεις πραγματικά να αξιοποιήσεις την κάθε στιγμή της ημέρας μπορείς να το πετύχεις και μάλιστα να κάψεις θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να πας γυμναστήριο που τόσο πολύ βαριέσαι κατά βάθος…


Και ναι, μπορεί κάποια από τα παρακάτω να σου φανούν αστεία αλλά πιάνουν τόπο, για την ακρίβεια, καίνε θερμίδες και σφίγγουν.

Squat λίγο πριν το πρωινό
Περιμένεις να ζεσταθεί το γάλα ή φτιάχνεις καφέ; Αντί να χαζεύεις στο κινητό, δούλεψε πόδια κάνοντας προβολές ή βαθιά καθίσματα. 3 σετ των 15 είναι ό,τι πρέπει. Σε 3 λεπτά καις περίπου 30 θερμίδες. Την επόμενη μέρα κάνε κάτι αντίστοιχο αλλά σε push ups.

Τρέξε την ώρα του φαγητού
Όχι, δε σου συστήνει κανείς να τρέχεις την ώρα που τρως, μπορείς όμως να κάνεις λίγο επί τόπου τρέξιμο, την ώρα που μαγειρεύεις το γεύμα σου. Ναι, αυτό που κάνεις στο γυμναστήριο για ζέσταμα. Σε δύο λεπτά καις 25 θερμίδες.


Στη δουλειά με τα πόδια
Αν η δουλειά αν είναι κοντά στο σπίτι σου, δεν το συζητάμε, τις μέρες που σου το επιτρέπει ο καιρός και οι υποχρεώσεις, το κόβεις με τα πόδια. Εναλλακτικά, κάπου πιο μακριά. Με αυτό τον τρόπο κάνεις την αερόβιά σου, η οποία είναι απαραίτητη ειδικά όταν η δουλειά σου είναι καθιστική. 
Στο διάλειμμά σου, πήγαινε μια βόλτα μέχρι το καφέ ή μέχρι την τράπεζα, να ξεπιαστείς. Χωρίς να το καταλάβεις, θα 'χεις περπατήσει αρκετά. Γενικά επιδίωξε να κάνεις όσο περισσότερες διαδρομές μπορείς με τα πόδια.

τρέξιμο γυμναστική


Πάνω στη μπάλα ενώ μιλάς στο τηλέφωνο
Η επένδυση σε μία μπάλα του pilates δεν πάει ποτέ χαμένη. Εκτός του ότι μπορείς να κάνεις τους κοιλιακούς σου με αναβαθμισμένο τρόπο, γυμνάζεις γλουτούς χωρίς να ιδροκοπάς. Ενώ μιλάς στο τηλέφωνο ή βλέπεις τηλεόραση, κάνεις μικρά ανεβοκατεβάσματα ή απλές κινήσεις γύρω γύρω, για ενίσχυση της ίδιας περιοχής.

Κάνε σεξ
Ασυνήθιστο δεν είναι να κάνεις σεξ φυσικά, αλλά το να το αξιοποιείς και αυτό για να είσαι δραστήρια. Κι όσο πιο πολύ ερωτικά ενεργή είσαι, τόσο το καλύτερο για την πνευματική, σωματική σου υγεία αλλά και τον μεταβολισμό σου. Σε μία τυπική σεξουαλική επαφή από 30-60 λεπτά, καίμε από 100 έως 300 θερμίδες.

Διαβάστε ακόμα

Ασκήσεις για ενδυνάμωση του κορμού και του μυαλού (Βίντεο)
 

Tο πρόγραμμα γυμναστικής της Lady Gaga


Σέξι οπίσθια σε πέντε λεπτά 

Πηγή
 

Fitness

COMPETITIONS